Порядок розгляду скарг здобувачів освіти
Затверджено
наказом директора коледжу
від 28.10.2021 р. № 230-н
Розглянуто та схвалено
на засіданні педагогічної ради
Первомайського медичного фахового
коледжу Миколаївської обласної ради
Протокол №2 від 28.10.2021 р.
ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ СКАРГ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ПЕРВОМАЙСЬКОГО МЕДИЧНОГО ФАХОВОГО КОЛЕДЖУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
- Даний порядок складено для забезпечення законних прав та інтересів здобувачів освіти у Первомайському медичному фаховому коледжі
Миколаївської обласної ради. - Цей Порядок регулює розгляд скарг здобувачів освіти у Первомайському медичному фаховому коледжі Миколаївської обласної ради.
- Здобувач освіти має право звернутися до директора або його заступника зі скаргою стосовно питань освітнього процесу.
- Скарга може бути подана індивідуальна або колективна.
- Скарга подається у письмовому вигляді особисто або надсилається поштою (в тому числі електронною), де має бути зазначено прізвище, ім’я, по-батькові здобувача освіти, (освітня) освітньо-професійна програма підготовки, група, викладено суть порушеного питання. Скарга повинна бути підписана заявником із зазначенням дати.
- Скарга, оформлена без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш, як через десять днів від дня її надходження.
- Адміністрація Коледжу об’єктивно, всебічно і вчасно перевіряє факти, викладені у скарзі, організовує та перевіряє стан розгляду скарги, вживає заходи до усунення причин, що їх породжують.
- Скарги розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня її надходження.
- Адміністрація Коледжу повідомляє письмово заявника про результати перевірки скарги і суть прийнятого рішення.
- У разі незадоволення викладених вимог у скарзі, заявнику роз’яснюють право на звернення до суду за захистом своїх прав.