«Потрібно, щоб умови, а не керівники
змушували працювати»
 Рютаро Хасімото

   МЕТОДИЧНИЙ ПРОСТІР Первомайського медичного коледжу спрямований на реалізацію таких завдань:

  — створення оптимальної для зростання викладача моделі методичної роботи, яка організована на основі системно-діяльнісного, компетентнісно зорієнтованого підходів;

  —  розвиток творчого потенціалу викладача, спрямування змісту методичної роботи на пошук педагогами шляхів модернізації навчально-виховного процесу;

  — адаптація сучасних інноваційних технологій до фахових можливостей викладачів, збагачення їхнього власного технологічного потенціалу.

Протягом останніх років провідним аспектом діяльності методичної служби закладу є вивчення і реалізація на практиці науково-методичних тем: «Інтенсифікація навчальної діяльності студентів, посилення їхньої пізнавальної активності шляхом запровадження інноваційних технологій»(2008-2013 рр.), «Забезпечення компетентнісного підходу до навчання і виховання студентів в умовах оновлення змісту й технологізації освіти» (2013 – 1018 рр.) ,»Розвиток компетентнісної особистості студента шляхом реалізації діяльнісного підходу до організації освітнього процесу»(2018-2023рр.).

        Наші науково-методичні зусилля  зосереджені на:

  • осмисленні дидактичної моделі компетентнісної освіти;
  • збагаченні методичного арсеналу заняття елементами інноваційних технологій;
  • впровадженні внутрішньо-предметних технологій;
  • формуванні інноваційного стилю діяльності молодих колег;
  • удосконаленні індивідуальної творчої лабораторії досвідчених педагогів.

До позитивів,що характеризують результативність роботи методичних підрозділів, можна віднести:

  • зростання рівня інноваційної культури частини педагогів;
  • розширення методичної палітри занять;
  • розвиток індивідуального стилю педагогів;
  • втілення інновацій у навчально-виховний процес.

         Це допомагає  викладачам коледжу піднятися ще на один щабель педагогічної майстерності, адже, як писав В. Сухомлинський: «У чому найвища мета життя? По-моєму, у творчій праці, що наближається до мистецтва. Тільки через працю стелиться шлях до мудрості, творчості, науки».

Положення про методичну роботу

Положення про атестацію

Положення про індивідуальний план

Положення про порядок підвищення кваліфікації

Положення про пошуково-дослідну роботу студентів

Положення про стажування

Положення про оцінювання педагогічних працівників

Положення щодо порядку визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників