Методична робота
«Потрібно, щоб умови, а не керівники
змушували працювати»
Рютаро Хасімото
МЕТОДИЧНИЙ ПРОСТІР Первомайського медичного коледжу спрямований на реалізацію таких завдань:
– створення оптимальної для зростання викладача моделі методичної роботи, яка організована на основі системно-діяльнісного, компетентнісно зорієнтованого підходів;
– розвиток творчого потенціалу викладача, спрямування змісту методичної роботи на пошук педагогами шляхів модернізації навчально-виховного процесу;
– адаптація сучасних інноваційних технологій до фахових можливостей викладачів, збагачення їхнього власного технологічного потенціалу.
Протягом останніх років провідним аспектом діяльності методичної служби закладу є вивчення і реалізація на практиці науково-методичних тем: «Інтенсифікація навчальної діяльності студентів, посилення їхньої пізнавальної активності шляхом запровадження інноваційних технологій»(2008-2013 рр.), «Забезпечення компетентнісного підходу до навчання і виховання студентів в умовах оновлення змісту й технологізації освіти» (2013 – 1018 рр.) ,»Розвиток компетентнісної особистості студента шляхом реалізації діяльнісного підходу до організації освітнього процесу»(2018-2023рр.).
Наші науково-методичні зусилля зосереджені на:
- осмисленні дидактичної моделі компетентнісної освіти;
- збагаченні методичного арсеналу заняття елементами інноваційних технологій;
- впровадженні внутрішньо-предметних технологій;
- формуванні інноваційного стилю діяльності молодих колег;
- удосконаленні індивідуальної творчої лабораторії досвідчених педагогів.
До позитивів,що характеризують результативність роботи методичних підрозділів, можна віднести:
- зростання рівня інноваційної культури частини педагогів;
- розширення методичної палітри занять;
- розвиток індивідуального стилю педагогів;
- втілення інновацій у навчально-виховний процес.
Це допомагає викладачам коледжу піднятися ще на один щабель педагогічної майстерності, адже, як писав В. Сухомлинський: «У чому найвища мета життя? По-моєму, у творчій праці, що наближається до мистецтва. Тільки через працю стелиться шлях до мудрості, творчості, науки».